Δράση 1η  Η ποίηση στο δρόμο

Συντονιστής Ομάδας Δράσης: Βαρσαμόπουλος Βασίλειος (Φιλόλογος)

Στόχος Βελτίωσης:

Στο πλαίσιο της παγκόσμιας ημέρας ποίησης οι μαθητές θα επιλέξουν από ένα ποίημα που τους αρέσει και θα κάνουν τη δική τους λογοτεχνική ανάλυση. Εμείς θα δημιουργήσουμε αφίσες (εκτύπωση με την αρωγή του δήμου και επιχειρήσεων), ώστε να τοποθετηθούν σε κεντρικά σημεία της πόλης.

Δράση 2η: Όταν οι μαθητές ενώνουν την κραυγή τους

Συντονιστής Ομάδας Δράσης: Πετροχείλου Ιωάννα (Φιλόλογος)

Στόχος Βελτίωσης:

Ενημέρωση μαθητών για θέματα ενδοσχολικής βίας αναφορικά με τα θύματα του ενδοσχολικού εκφοβισμού συμπεριλαμβανομένων και των θυτών (συζήτηση στο μάθημα της νεοελληνικής Γλώσσας και λογοτεχνίας, προβολή βίντεο και δημιουργία οπτικοακουστικού υλικού από τους μαθητές υπό την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού).

Δράση 3η: Ο σχολικός κανονισμός ως παράγοντας συνοχής, αλλά και καθοριστικός της ταυτότητας του σχολείου.

Συντονιστής Ομάδας Δράσης: Σαράντης Δημήτρης (Φυσικός - Διευθυντής)

Στόχος Βελτίωσης:

Η σύνταξη του σχολικού κανονισμού μέσα από συλλογικές διεργασίες θα συντελέσει στην επικοινωνία μεταξύ των παραγόντων συμμετοχής της σχολικής κοινότητας (μαθητές, εκπαιδευτικοί γονείς) με τους φορείς της τοπικής και της ευρύτερης κοινωνίας, τόσο μέσα από τις θεσμοθετημένες συνεργασίες (σχολικό συμβούλιο), όσο και με διερεύνηση της ευρύτερης χρήσης και της σημασίας άλλων κανονισμών. (Δήμος, Βουλή κλπ). Ζητούμενο είναι όχι μόνο να γίνει ο σχολικός κανονισμός αποδεκτός από το σύνολο της σχολικής κοινότητας, αλλά να αποτελέσει προσδιοριστικό παράγοντα της ταυτότητας του σχολείου.

Δράση 4η: Ύδρα: Ένας τόπος, μια ιστορία.

Συντονιστής Ομάδας Δράσης: Σαράντης Δημήτρης (Φυσικός - Διευθυντής)

Στόχος Βελτίωσης:

Η γνωριμία με την τοπική μικροιστορία, ως αναγνωριστική της εξελικτικής του πολιτισμού και της παράδοσης, αλλά και των δεσμών που αναπτύσσονται ανάμεσα στα μέλη της τοπικής κοινότητας. Το σχολείο και η σχολική κοινότητα ως πρέσβεις της ιστορικής μας παρουσίας, τόσο στην τοπική, όσο και στην ευρύτερη κοινωνία. Οι μαθητές έρχονται σε επαφή τόσο με την γραπτή τοπική ιστορία, με τη μελέτη ιστορικών, αρχειακών τεκμηρίων, όσο και με προφορικές μαρτυρίες μέσα από προφορικές συνεντεύξεις με τους πρεσβύτερους του νησιού μας.

Δράση 5η: Η επιστημονική βελτίωση των εκπαιδευτικών μέσα από την συμμετοχική επιμόρφωση.

Συντονιστής Ομάδας Δράσης: Σαράντης Δημήτρης (Φυσικός - Διευθυντής)

Στόχος Βελτίωσης:

Η επιμόρφωση ως παράγοντας ανάλυσης, διερεύνησης, και βελτίωσης όχι μόνο της επιστημονικής και παιδαγωγικής επάρκειας, αλλά και της συλλογικής ολοκλήρωσης του συλλόγου των διδασκόντων. Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικά προγράμματα αξιολογείται μέσα από συλλογικές διεργασίες, αλλά και της διερεύνησης των τρόπων με τους οποίους η αποκτούμενη γνώση διαχέεται και αξιοποιείται. Αξιοποίηση του ρόλου του Μέντορα, του σχολικού συντονιστή και του συμβούλου της σχολικής μονάδας.

Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε